06:30-08:30 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, ćwiczenia indywidualne, grupowe wysnute z propozycji dzieci i nauczyciela. Zabawy i ćwiczenia poranne, gimnastyczne. Prace indywidualne, samoobsługowe, dyżury. |
08:30-09:00 |
I Śniadanie, czynności higieniczno-porządkowe. |
09:00-10:00 |
Działania nauczyciela i dzieci związane z fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarem rozwoju dziecka. Przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym nowożytnym. |
10:00-10:15 |
II Śniadanie. |
10:15-11:30 |
Zabawy na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki. |
11:30-12:00 |
Obiad – II danie, przygotowanie do leżakowania grupa I. Prace samoobsługowe, dyżury, zabawy relaksacyjne grupa II, III i IV. |
12:00-14:00 |
Leżakowanie – grupa I. Formy pracy grupa II, III i IV – zabawy dowolne , zajęcia, uroczystości, historyjki obrazkowe, zagadki, rebusy, gry dydaktyczne, inscenizacje, praca indywidualna, organizowane z zespołem dzieci, grupą lub indywidualnie w języku ojczystym lub nowożytnym. Czynności aktywizujące dziecko na terenie ogródka przedszkolnego i poza terenem przedszkola. Zajęcia dodatkowe. |
14:00 -14:30 |
Czynności higieniczno – porządkowe. Obiad (zupa) grupa I, II , III i IV Zajęcia dodatkowe. |
14:30-16:30 |
Zabawy i ćwiczenia pobudzające ekspresję słowno- plastyczną, muzyczno – ruchową, matematyczno – przyrodniczą oraz językową na terenie przedszkola lub poza nim. Zajęcia dodatkowe. Prace indywidualne z dziećmi uzdolnionymi, ze specyficznymi problemami uczenia się. Prace porządkowo – gospodarcze. Rozchodzenie się dzieci do domu. |